Friday, 12 August 2011

My latest love

OMG I was just watching a bit of telly - unusual anyway but it wasn't even CSI!! I thought I would check out Beyonce (I do heart her after seeing her & the Destiny's Child gals in one of their last gigs many enos ago) anyhoooo she rocked the crowd I sat on my chubby butt supping wine & grinning like a proud mother!! ha ha. I cried wheh she did a cover of Prince's The Beautiful ones - ooooh that song always affected me & in my soppier days - yep I blubbed.

Sooo the point of the blog is the follow on was a gorgeous young gal called Janelle Monae - ok so you all already know her... what can I say, i'm soooo outta touch. She's amazing. Just as soon as I can remember my i-toons password I'll be downloading for Britain!! So for anyone as "totally clueless" as me.. well she does covers of Stevie Wonder, 60's 70's rock toons, kinda Alisha Keys meets Grace Jones & the whole 9 yards in between. It's all very Op Art, struttin' a cool look, & she's Skin - Skunk Anansie kinda beautiful - do things get any better????

1 comment:

  1. Thank you so much for posting on my blog because now I have found your blog which is darling.

    Thanks doll,
    The Glamorous Housewife


I love reading your comments, plus it reminds me that someone other than my mummy is actually reading my blog!!! he he xx